Polski Bon Turystyczny

Drogi Gościu,

od 1 sierpnia 2020 r. istnieje możliwość płacenia za usługi noclegowe za pomocą Polskiego Bonu Turystycznego. Taki Bon otrzymują rodzice i mogą go wykorzystać na pokrycie wypoczynku swojego dziecka. Rodzinne pobyty w Hotel Holiday Park spełniają wymogi  Ustawy o Polskim Bonie Turystycznym, zatem można płacić  tym bonem za pobyty u nas.

Polski Bon Turystyczny jest nowym programem, więc nie wszystko jest jeszcze dobrze wyjaśnione i zrozumiałe dla Turystów, dlatego opracowaliśmy niniejsze kompendium, aby w jednym miejscu każdy z Państwa mógł otrzymać maksymalnie pełną wiedzę.

Jeżeli jednak nie znajdziecie Państwo tutaj odpowiedzi na Wasze pytanie ZUS uruchomił całodobową infolinię pod numerem 22 11 22 111.

Zapraszamy do skorzystania z możliwości opłaty Polskim Bonem Turystycznym w czasie pobytów w Hotel Holiday Park.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Pozdrawiamy

Zespół Hotel Holiday Park

 

Co muszę zrobić by otrzymać Bon Turystyczny?

 

  • Bon jest dokumentem elektronicznym. Ma unikalny 16-cyfrowy numer i jest świadczeniem pieniężnym na poszczególne dzieci w wieku do 18 rż.
  • Dysponentem bonu jest Rodzic dziecka, który aby móc go użyć musi go najpierw aktywować na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS (wybierz zakładkę [Ogólny], a następnie [Polski Bon Turystyczny] i następnie [Mój Bon]).
  • Aktywacja bonu będzie możliwa od 1 sierpnia 2020 r. – przed tą datą zakładka [Polski Bon Turystyczny] na PUE ZUS nie jest widoczna!
  • W czasie aktywacji trzeba podać adres e-mail na który przyjdzie informacja z ZUS o aktywacji bonu wraz z kodem niezbędnym do dokonania płatności oraz nr telefonu na który przychodzić będą SMSy używane w trakcie procesu płatności.
  • Do aktywacji kodu jest NIEZBĘDNE posiadanie aktywnego profilu na PUE ZUS. Jeśli nie masz profilu na PUE ZUS, musisz się zarejestrować (skorzystaj z instrukcji).

Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania dotyczące aktywacji bonu przeczytaj najczęstsze pytania i odpowiedzi na dole tej strony lub skontaktuj się z infolinią ZUS pod nr 22 11 22 111 czynną całą dobę lub prześlij pytanie mailem bon@zus.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij